marți, 24 ianuarie 2012

Să n-o lăsăm pe Anemona oarbă pentru 2.000 dolari!

Anemona Florea, micuţa de 2 ani şi jumătate din Lugoj, cu ambii ochi afectaţi după naştere, a plecat la Beaumont Hospital, din Detroit. Pe Georgiana Coviţ din Iaşi am dus-o la prânz la aeroportul Băneasa, fiindcă era aşteptată în Germania, pentru operaţie pe cord.
În zorii dimineţii de ieri, pe aeroportul din Otopeni, am întâlnit-o pentru prima dată pe Anemona; pe "Ane", cum o alintă Cristina, mama sa. Călătorise în maşină toată noaptea cu părinţii săi, iar distanţa dintre Lugoj şi Otopeni nu e chiar mică.
La auzul vocilor străine , fetiţa s-a speriat şi a început să plângă. Nu zăreşte decât umbre cu ochişorii atinşi de retinopatie. Nici zgomotul produs de aparatul foto nu i-a fost pe plac. Timidă, s-a retras în braţele mamei şi a refuzat orice contact cu noi.
"Îmi este teribil de frică, ştiţi, nu am zburat niciodată cu avionul. În America, vom ajunge la ora 22.30 (ora României). Am avut mare noroc cu doamna Simona, o româncă stabilită acolo care ne va găzdui. Sper din inimă să apară oameni milostivi care să ne ajute şi cu cei 2.000 de dolari care ne mai lipsesc din cont pentru operarea şi celui de-al doilea ochi! Vă mulţumesc tuturor celor care m-aţi sprijinit, sunt fericită şi dacă va vedea cu un singur ochi, dar mi-aş dori din tot sufletul să vin acasă cu fetiţa mea sănătoasă", ne-a spus mama.
Cu ajutorul campaniei "Din inimă pentru copii" şi a unor fundaţii au strâns banii, dar le lipseau 4.000 $ pentru ca şi cel de-al doilea ochi al fetiţei să fie operat. Costul intervenţiei pentru un ochi este de 15.000 de dolari. Fundaţia Adevărul a hotărât că îi va dona 2.000 de dolari din resurse proprii. Mai e nevoie de 2.000. Vă rugăm, n-o lăsaţi pe Anemona! Donaţi direct în contul părinţilor, fiindcă au ajuns în Detroit, iar în zilele următoare fetiţa va fi operată la primul ochi!
Conturile sunt:
RO23RNCB0252109051950004 (dolari) şi RO77RNCB 0252109051950002 (lei), deschise la BCR LUGOJ, pe numele Florea Gheorghe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu